26/1-09

Fösta inlägget i denn blogg då, skapade denna blogg för att skriva vad som händer i familjen Johansson/Nälsen.
Idag vaknade vi vid tolv tiden, tog på oss kläderna och sen åkte till Vadsbro för att hämta Millan. Hon hade vart där under nattet eftersom jag följde med Älskling & jobbade. Vart en tripp nästan ända till Göteborg med lastbilen. Själv var man inte så social, låg mest och sov under resan. Men Jag tyckte det var skönare att följa med en att sitta hemma. Millan vart glad och se oss och hoppade mer en gärna in i bilen. Sen bardet hemåt och under eftermiddagen vart det mys hemma i soffan innan han skulle iväg och jobba igen. Nej nu vill jag ha helg igen, så vi kan få umgås lite utan att behöva jobba!
Älskar verkligen dig Min Patrik! /Din Zandra





Kommentarer
Postat av: Anki (mamma)

Gud vad gulliga ni är

2009-01-27 @ 01:05:29
Postat av: Anonym

Ja vill oxå åka lastbil å sova i lastbilen :P

2009-01-28 @ 19:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0