18 Februari 2010

Tänkte att ja skulle skriva lite innan ja gick o la mig, älskling har precis åkt & jobbat. Avskyr verkligen när man ska behöva gå o lägga sig själv..
Igår åkte jag in till Nyköping hann både ta en fika med Lina & träffa Madde en snabbis. Var trevligt o får träffa ddom båda igen hehe. När jag kom hem stod de en överaskning på bordet, min älskling hade köpt blommor & godis till mig. Hihi, För uppkörningen, allla hjärtans dag men oxå för att ja hade namnsdag igår. Han är verkligen för goo. Tack alla som har grattulerat mig för uppkörningen.

Idag var ja inne i stan (Katrineholm) & ahade handledning på jobbet, tycker personligen att de inte gick så där bra.. men men. Jag jobbar ju inte nu så är ju bara att hålla tummarna på att saker o ting ändras tills man kommer tillbaka. Nej nu blir de tusan sängen, är  jätte trött.



 



Finns ingen finare person, Patrik du är verkligen mitt allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0