14/12-09

Inte alls många dagar kvar till julafton, rättare sagt 10 dagar. Det känns dock inte som jul, kanske har man tappat den känslan ? Men ja längtar till maten, sällslkapet, kalle anka mm. Så - Ja, i år längtar jag nog efter julafton. Men känner ju dock att ja längtar mer till nästa år då vi är en familjemedlem med. Måndag idag då, innbär att de är Tisdag imorgon, gillar inte Tisdagar... kan vara för att man jobbar lååångt pass. Men från & med denna vecka blir de mindre timmar, har fått order av min chef att inte jobba så mycke. Både på ont & gott kan ja tycka.. Patrik är glad, både att ja är hemma mer men oxå för att ja inte ska ta skada från jobbet. Första Måndagen sen vi flytta hit som ja sitter hemma själv, kan erkänna att de är tomt utan dig här Sabina! Men vi ses ju i morgon..

Nej om man kanske skulle göra lite nytta  denna kväll?

Föresten, vet ni en sak ?Jag Älskar min Patrik, för varje dag som går blir min kärlek till honom bara starkare o starakare!



19 Veckor kvar!


Kommentarer
Postat av: Lollo

<3 på dig, mumin mamman ;D

2009-12-14 @ 22:01:39
URL: http://spiken85.blogg.se/
Postat av: sabina

jag kommer idag ! :D <3

2009-12-15 @ 16:23:10
Postat av: Emelie Johansson

Nu är de inte långt kvar, de ska bli så roligt:D

2009-12-15 @ 21:17:04
Postat av: Alexandra

Söt du är gumman! Ja jag håller verkligen med dig, man ska vara glad för det man får i dessa tider. :)



Har du pratat nått med Ulrika om biokvällen? <3<3

2009-12-18 @ 10:46:19
URL: http://alth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0