9/12-09

Har vart dålig på att upptatera igen, ihelgen var jag nere i Småland på både julbord o se en tripp till Ullared. Hittade mycke roligt hehe. Imåndags var jag & älskling på ul, tror han tyckte de var rätt mysigt trots allt hehe. Menar han har ju svårt att visa känslor, frågade på vägen hem om det kändes på riktigt nu och han svarade att de gjorde de det. För mig känns de fortafarnde overkligt. Men iaf ja, jag var i vecka 18+2. Inte i vecka 20 som jag trodde, men är ju nära. Så idag är de 18+ . Så nu längtar vi båda till 8 Maj, de blev nya bf datumet. Hur mysigt som helst ju, fick en en jätte sur tjej som gjorde ul. Gick ut där ifrån o var väldigt irriterad, hon tog inte ens i hand och presenterade sig. SUCK på såna människor.
Idag var både ja & Bina ledig så vi skulle in till Flen o bada hade vi tänkt, men när vi kom dit visade de sig att dom inte öppnade fören kl tolv. Så var ju bara att åka hem...


              

15 dagar kvar till julafton!:)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0