6/2-09

Har inte kännt så här ppå länge, men -JAG SAKNAR MIN ÄLSKLING! Ligger i sängen på jobbet nu & ska strax sova. Väntar på att han ska ringa och berätta hur hans kväll har varti o så. Eftersom jag jobbade så kunde jag inte följa med o fira Mamma-Britt idag. Men i morgon ska vi äta middag tillsammans allihoppa. Så efter jobbet blir det bara hem o byta om och hämta upp kamran sen åka igen.

Zandra ÄlSkAr SiN Patrik!

Hur mycke skit det än har vart mellan oss så är det bara dig jag vill ha, du är mitt allt!
För varje dag som går blir kärlekn bara större o större.


                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0