19/7-09

Fick se min älskling en snabbis idag, var ute och åkte med jobbet och då sa jag vi åker hem till mig och tittar på kattungarna. Påvägen ner hem till oss ser jag volvo åka, kände en klump i magen.. Ville verkligen se o prata me honom. Vi hann iaf ses ca 20 minuter igår imellan mina jobb pass. För er som inte förstår vad jag pratar om så ska jag berätta, jag jobbar masssa just nu och eftersom jag inte har mitt efterlängtatde körkorkort ÄN så får jag bo i stan i övern en vecka så jag kan ta mig till jobbet, eller menar jobben. Och de innebär att jag inte får träffa min familj så mycke, saknar dom grymt mycke!

Annars är de väl rätt ok, sitter och läser igenom massa bloggar. Tyvärr dycker det väl upp en o en annan blogg om någon som är gravid, ska erkänna ja de känns välfigt jobbigt att läsa de. Så ska försöka unvika de från och med nu.. Nej nu vill jag verkligen ha nästa vecka,först P-möte på Tisdagen i max en timme. Sen åker vi!!!
 FAN, oj inte svära! Vad jag längtar, men mest av allt längtar jag efter mina Älsklingar, Patrik o Millan.


Nej nu blir de sova om jag ska orka upp innan kl 6 i morgon bitt.



                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0