27/7-09

  
Imorgon åker vi!!
Idag har de inte vart en bra dag, har gått o vart irriterad hela dagen, kan ha varit för att jag har kännt mig strässad av att hinna allt innan vi åker.
Äntligen ska vi åka på våren semester, så vi / jag har längtat.Har personal möte vid kl tolv sedan åker vi. Ska svänga förbi hos Pappa & Sari som ska ta hand om Millan medans vi är borta. Hehe hon får lite semester hon med..
Har tänkt att blogga hela semestern, så ni vet vad vi pyslar med. Nej nu ska jag ta o ringa Patrik & säga god natt. ( jobbar mitt sista pass!)

/ Zandra LoVe Patrik

Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas att ni får en fin semester!!!



Kramar <3

2009-07-29 @ 13:49:02
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0