14/6-09




( en gamal bild, kommer upp bilder från dagen lite senare )


Söndag IGEN då.. Veckorna springer verkligen iväg. När jag hade slutat jobba i morse var det bara ringa älskling och väcka honom eftersom vi skulle till E-tuna med hans far. Han kom o hämtade mig, var himla mysigt /skönt o se honom igen. Hade dock sätt honom en sabbis igår när han hämtade Millan, men när jag eller han är ivg och jabbar (igår var det jag som var det) då känns det väldigt tungt att vara ifrån varandra. Iallafall, sen vidare till Vadsbro och hämta Yngve för att att åka till E-tuna på dragracing. När vi väl är där ser vi att de är VÄLDIGT lite folk så vi går fram o frågar, mycke riktigt de är inget pgt av regnet. Men men vi åker vidare till Tuna park och äter lite lunch och går lite i affärerna. Vart en himla mysig dag fast det regnade. Sen hem för att älskling skulle iväg o jobba. Hatar verkligen när han åker hemifrån när man haft en bra dag/ helg. Men man måste ju jobba!

Imorgon kommer pappa o co hit och då ska vi bjuda på mat, kommer bli himla mysigt! Hoppas verkligen att det inte regnar, iaf är uppehåll!



Zandra Älskar sin Patrik!

-5 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0