17/6-09


* Jag har insett att min senaste kyss var.. Min Älskling (Patrik)
* Jag lyssnar på... Musik?
* Jag pratar.. massor..
* Jag tycker om.. Min familj, mitt jobb,mat!
* Min första riktiga kyss.. va säkert totalt värdelös..
* Jag avskyr när folk frågar.. Hur lång jag är !?
* Jag kommer aldrig.. -
* Sist jag grät var.. i Måndags, när sabina var påväg in till akuten.
* När jag vaknar på morgonen..tittar jag på älskling, oftast ligger han brevid mig!
* Innan jag går och lägger mig.. Borstar jag tänderna ?
* Just nu tänker jag på.. Jag LÄNGTAR till våran gemensama semester!
* Bebisar är.. En gåva..
* Idag har jag.. träffat folk, druckit kaffe. men oxå fått umgås me världens finaste!
* Imorgon ska jag..Jobbar..
* Jag vill verkligen.. att vi lyckas!

Nej nu vill jag verkligen att älskling ska komma hem, vill gärna sova tillsammans me honom inatt!
Zandra Älskar sin Patrik!

Kommentarer
Postat av: sandra

Nu blev jag fundersam här. Varför var Sabina på väg in till akuten??? Hoppas att det inte var något alvarligt och att hon mår bra.



Hoppas att ni har haft en bra midsommarhelg!!!



Kramar!!!

2009-06-20 @ 10:47:40
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0