14/5-09

Sitter o samlar kraft för att sätta mig på cykeln och cykla till jobbet, har verkligen ingen lust att jobba idag. Har drömt massa sjuka drömmar dom senaste nättetra, det gör mig GALEN!
Slutar iaf kl 7 i morgon bitti, då blir det att göra sig i ordning och vänta på att Äskling ska komma in till stan så vi kan träffa läkaren kl 10,40. Blir spännande, hoppas allt ser bra ut och så. Skulle verkligen kännas jobbigt om de inte står rätt till, men så är nog inte fallet. Men kan inte låta bli att ha tanken på att de kan vara något.
Igår åkte vi till Vingåker o hälsade på Emelie o Joel, han är så grymt söt!
Tack Emelie för alla råd o sånt.

Nu är de iaf bestämt, nästa vecka åker vi ner till Motala o hälsar på Ulrika. Kommer bli skönt o komma bort lite.



Ni två är mitt allt, jag älskar er så mycket!






Kommentarer
Postat av: Anonym

ska ni ha bäbis??=)

2009-05-14 @ 17:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0