28/5

Tre dagar har nu gått sen vi fick veta, fick veta att jag hade fått missfall.  Ja jag var gravid i vecka 8 på väg in i vecka 9.
Vi hade bestämmt  att inte berätta något då vi inte viste hur allt skulle sluta, och det kanske var lika bra de. Jag mår bra, var lite inställd på att det skulle hända och de gjorde nog väldigt mycke att jag inte tog illa vid mig. Vi har pratat egenom de en hel del oxå.
Vart väldigt mycke på en gång så denna vecka är jag hemma o är sjukskriven. Kan vara skönt att bara vara hemma o vara, i helgen har vi pratat om att åka och gå på bio och sen äta ute. Jag ska ge som förslag att vi ska åka iväg någonstans. Kanske till Västerås till nisses ??

Jag älskar min Patrik, och som sagt vad än som händer mellan oss så kommer ja alltd att älska dig.
   

Kommentarer
Postat av: sandra

Ledsen att jag blev så schokad när du berättade vad som hänt. Är ledsen att det hände. Men glad att det gick. Man får tänka på det posetiva att det gick hugs

Finns om du vill prata vännen!!!



Kramar!!!

2009-06-03 @ 12:33:48
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0