10/11

Ligger i sängen o borde egenligen sova, hatar verkligen o sova utan älsklingen. Det är tufft att vi jobbar så här, gick o la mig i en tom säng, kliver upp i en tom säng går o lägger mig i en tom. Känns inge vidare. Men en sak som känns bra, eller finns många! Hihi, ena saken är att Sabina ligger i rummet brevid och sover. Hon ska bo hos oss varje måndag- onsdag morgon. Tycker de är väldigt mysigt faktist! Den andra saken är den att igår var ja på extra ul, så nu är ja tydligen i vecka 15+3 och bf datumet är 2 Maj. Myisgt värre ju! Fick se den lilla W spratla för fult på ul en väldigt häftig känsla! Ska o göra ett om ca fyra vekor igen, då ska älskling med han kommer oxå tycka de var häftigt! Nej nu blir de sängen, juste GRATTIS MIN ÄLSKADE STORASYSTER PÅ FÖDELSEDAGN!!



Bilden är sen september



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mysigt att få se bebis bilden =) och snart kommer du och putte få massor med tid tillsammans. om du känner dig ensam, ring mig så kan jag komma! Puss på dig

2009-11-11 @ 00:24:18
Postat av: sabina

du är elak! du får mig alltid att börja gråta så fort du skriver något om mig ;) Älskar dag massa syrran! tycker ocå att de är kul att jag ska bo hos er :D !! <333 längtar till lilla wilmer kommer ;) <3333

2009-11-11 @ 11:32:24
Postat av: sandra

Aldrig kul att sova ensam. Men tänk som så tat för varje natt du sovit ensam så kommer du närmare natten ni sover tillsammans hugs

Va roligt att Sabina flyttar in lite i veckorna.



Fuskis!!! Får du gå två gånger på UL:P Fick vi vem då de inte kunde räkna ut stl på honom första gången. Va roligt och extra roligt att ni begge två kan gå nästa gång. Är så himla nderbart att se killen sin titta på skärmen med bebben på:) Det är riktigt pricsless.



La märke till att Bina skrev Wilmer i sitt inlägg, så jag får gratulera till lil killen där inne ;)

Kramar!!!

2009-11-12 @ 13:31:13
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Zandra

hehe vi vet inte könet ÄN, är jag som vill att det ska vara en willmer hehe. Ja de är mysigt, ska göra ett till ul hos banmorskan den 7 december då blir de tredje. HUr är de me er då ??:) Kramar

2009-11-12 @ 21:08:28
Postat av: sandra

Jahaja:P Då får vi håla tummarna för att det blir en liten grabb:) Men har ni funderat någe på tjejnamn? Tyckte att det var så svårt med namn. Tjejnamn är lättare än kill namn, tycker jag.



Kramar!!!!

2009-11-13 @ 11:56:43
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0