1/11

Vart väldigt dålig på att upptatera bloggen, men ska bli ändring. Jag lovar! Imorgon åker jag o Älsklingen o hämtar nycklarna till huset.Tycker personligen att tiden gått väldigt fort, men de är ja väääldigt glad över.

Igår efter jobbet så städade vi ur lägenheten, tog tusan2 1/2 timme. Men nu är det iaf klart. Sen vidare til Vingåker och kolla på lite kläder, jag köpte två par mjukisbyxor. Hehe de behövs nu kan jag säga, går in i vecka 14 på Torsdag. Tiden springer iväg... :)
 

Nej nu ska ja tittar klart på tvn, sen sova så de blir fort morgon så man kan sluta jobba och åka till huset.
Zandra love Patrik

Kommentarer
Postat av: Lollo

Skönt att ni äntligen får flytta.. :)

Måste komma å hälsa på dig/er nåndag, va länge sen vi sågs tycker ja.. :P

2009-11-02 @ 10:42:58
URL: http://spiken85.blogg.se/
Postat av: sandra

Va skönt att ha lägenheten urstädad och klar nu och va roligt att ni har fått nyckeln. Måste kännas skönt.



Kram<3

2009-11-02 @ 13:23:04
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0