16/11-09

Måndag igen då, tycker personligen att tiden springer iväg. Ska snart ställa mig o laga mat, älsklingen har önskat fisk och Potatis så det får det bli ikväll. Det märks att de är höst/vinter nu, i helgen som var så vart ja så deppig av både vädret och allt! Gjorde inte saken bättre av att ja jobbade i helgen och att jag var så himla trött! Älsklingen gav mig sovmorgon o skjusa mig till jobbet,var behövligt! Var ute me Millan i en sandgrop som finns här i närheten, hon älskade de kan ja tala om hehe.
 Nej nu blir de att börja me maten.!


 
vecka 16+1 tiden går fort nu!:)        sötnosen idag när vi var ute.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tiden springer verkligen iväg. ses väl på onsdag eller torsdag? :)

2009-11-16 @ 18:03:19
Postat av: sandra

Sådanna dagar är inge roliga. Men snart kommer snön och allt myss. Då tycker jag att allt känns så mycke roligare igen.

Va roligt att Millan hittat en favo plats ute. Är så kul att se när hundar riktigt mysser när de är ute.



Va myssig bebismage :) hälsa Putte!!!



Kramar

2009-11-18 @ 12:31:39
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0