18/11-09

Onsdag och både jag o min älskling är lediga, så när han jar vaknat ( förhoppningsvis snart) så blir de myspys. Äntligen har de lsutat regna så kanske ska ta en promenad innan han vaknar ?
Måste bara berätta,Något har hänt men jag känner mig nykär! Hihi, tror flytten hit gjorde gott för oss båda då vi ser varandra med andra ögon nu.
I helgen ska vi städa allt i Floda, sen slipper vi tänka på det. Har ju en hel vecka på oss till men nästa vecka är verkligen fullbokad för mig, personalfest, jobba, Sabina fyller sen TAKIDA med Inger & Sabina. Längtar! Nej nu ska ja göra nytta.




Jag älskar dig över allt annat!


Kommentarer
Postat av: sabina

först takida , sen fyller jag ;)

2009-11-18 @ 16:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0