22/11-09

Söndag igen då, helgern bara springer iväg! Ihelgen har vi städat ut i Floda, känns lite konstigt om jag ska vara ärlig men ändå skönt! Man upptäcker hur man kunde ha gjort me vissa saker, tex möbblering. Idag när vi kom hem så avslutade vi kvällen med Tacos o film, älskling ska ju iväg o jobba snart.. Suck! Men de måstes ju...

Börjar bli trött på denna förbaskade huvudvärk som kommer o går, men det är tydligen så de ska vara.
Imorgon ska ja ta bussen in till Nyköping o hälsa på lilla mormor, ska oxå förbi Sabinas skola o titta hur den ser ut. Hon har tjatat sen hum... ett år tillbaka ?
Ser verkligen inte fram imot denna vecka, eller jo helgen. Takida o fira Sabina, men jobba o vara hemmifrån nej tack!


Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas att du hade roligt på Binans skola. var är det hon går någonstanns??



Ojojoj då!!! Nu har jag nog missat något stort här. jag är nötalergiker också men det är ingen som sagt någe om det:/ har inte känt av någe alergisk reaktion, så det ska nog gå bra ska du se. Om du inte är jätte alergisk då. Jag är mest känslig om jag äter nötter.



Ha det super!!!

2009-11-24 @ 10:54:33
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Ida

Hejhej!

Kul att du läser min blogg! :)



Vi är inne i vecka 19 nu. Snart halvvägs! Så fantastiskt spännande det här! Kram

2009-11-25 @ 22:34:02
URL: http://idaraty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0