15/10-09

Idag var vi på inskrivningen på mödrarvården, kändes läskigt men välidigt spännande!Är så himla glad att Patrik var med, fy och ursch för blodprov! Trodde verkligen jag hade vant mig efter alla prover detta år men nej de hade jag inte... Så den 10Maj är det beräknat, sen får man se med senare ul om de flyttas fram/bakåt. Jag hoppas det blir tidigare jag, då jag känner massa som fyller år i slutet av Maj. Efter vi hade vart där så åkte vi till lägenheten för att hämta Millan, Patrik vart jätte mysig /go. Tror han vart glad då han förstod han med nu att de är på RIKTIGT! Känns helt overkligt.. hehe
Nu är de närmare flytten! pratade nyss med Pappa ang nästa helg och flytten från lägenheten- Floda. Känns lite onödigt/dumt och ta hit allt sen flytta de vidare om två veckor men så får man göra ibland..







Jag älskar er två över allt annat, min lilla familj!/ Eran Zandra








Kommentarer
Postat av: Alexandra

myyys gumman :)

2009-10-15 @ 21:23:41
Postat av: sandra

Va roligt att det gick bra på inskrivningen och va härligt med ett datum:) Va myssigt att snart få gå på UL. Är så himla tuff upplevelse att man knappt kan förstå att det är sant. Be om många bilder:)



Tack för senast vännen min!!

Ha en toppen helg! Kramar

2009-10-23 @ 09:32:31
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0