4/10-09

Söndag igen då.. Och snart blir det att börja jobba igen, både jag och Patrik börjar och jobba idag. Som tur jobbar jag inte hella vecken hehe. Igår hann vi åka till Vadsbro och tvätt lite av våran tvätt, jag hatar verkligen att vara utan badrum/tvättmaskin! Men nu är det inte långt kvar till flytten och jag LÄNGTAR...! Sen på kvällen så åkte vi hem till Micke & Emelie och fira henne som fyller år på Tisdag, vart en himla mysdag/kväll.
Tack mina/våra söta vänner som gratttulerar. :)

Familjen mupp våren 2008

Jag älskar dig
Och jag ber du måste tro på mig
Det betyder allt att vi två har varann
Du är min man /Zandra

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det var himla mysigt att träffa dig igår. Hoppas vi kan ta en fika nu i veckan. Puss!

2009-10-04 @ 16:40:24
Postat av: Lina

Klart man grattulerar, lär ju inte bara varit jag som blivit så jäkla glad över den stora nyheten. Åhh kan inte plutten ploppa ut snart så jag kan börja skämma bort den med kläder o leksaker :D

2009-10-04 @ 20:04:22
Postat av: Zandra

A: ja de var mysigt, tack för trevligt sälskap idag :)

L: Du jag längtar som tusan! bara ca 3o veckor KVAR... :/

2009-10-05 @ 14:35:32
Postat av: Lina

Tiden kommer gå as fort :P Så snart är du världens bästa mamma o jag världens bästa gudmor :P Wiiiie

2009-10-05 @ 22:03:36
Postat av: sandra

Inge kul att vara utan badrum, men snart som du säger så flyttar ni och då blir det bättre:) Ni får säga till om ni behöver någon flytthjälp.

Hoppas at tdet går bra på jobbet!



Kramar!!!

2009-10-06 @ 06:59:00
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: sandra

Inge kul att vara utan badrum, men snart som du säger så flyttar ni och då blir det bättre:) Ni får säga till om ni behöver någon flytthjälp.

Hoppas at tdet går bra på jobbet!



Kramar!!!

2009-10-06 @ 06:59:01
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Ence

Hej. Skulle vara jätte kul att följas åt :-)

2009-10-06 @ 15:25:03
URL: http://ence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0