17/9-09 Dagen med ett leende på läpparna!

Denna dag bli nog en av dom dagarna vi två kommer att minnas väldigt länge, kan inte sluta lee. Tror inte vi kunde ge varandre en bättre 5 års dags present. Så nu slipper jag bege mig ut på stan innan jobbet i morgon och köpa något, hehe.
Kan inte berätta så mycke ÄN, men ni som känner oss förstår nog vad det handlar om.Idag har det handlat mycke om att sitta i tel o ringa runt och fixa allt med flyttanmällan. Så nu är allt nästan fixat innan flytten o de känns skönt. Så nu vill vi bara ha första November så vi kan flytta in, ha ett ordentligt badrum! Håller på att bli galen här hemma med ett ike fungerande badrumm!Nej nu blir de att ta de lungt framför tv innan sängdax.







Jag älskar dig/din Zandra

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du ska veta hur glad jag är för dig/eran skull! Jätte glad alltså =)

2009-09-28 @ 21:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0