30/9-09

Sista September, tiden bara springer iväg. Om 1 1/2 månad så går vårat flytt lass,känns spännade men samtidigt väldigt tråkigt. Vi båda trivs i Floda, fast ja har gnällt sista tiden att det är för litet men ändå.. Men kan ju vara oxå för att det var vårat fösta gemensama hus, men de blir bra me det andra oxå hehe. Jag har fått order om att jag måste slappana av och tro på det, så kan väl lika gärna berätta nu. Patrik & jag ska bli föräldrar i Maj, i början av Maj.Så flyttten till större kom ju inte opassande om man säger så hehe.

Jag mår rätt ok, väldigt illa mående då o då men annars bra. Patrik säger hela tiden att jag äter mer än honom men de är ju inget man märker själv hehe. så nu vet ni :)



Två ska bli tre





Kommentarer
Postat av: Lina

Wooooohoooooo o ja ska bli världens bästa guuuudmooooor :D

2009-09-30 @ 14:22:42
URL: http://cosydiary.blogg.se/
Postat av: Linda Micke och Alicia

Stort Grattis. Bebisen kanske kommer 2 Maj som Alicia :)

2009-09-30 @ 20:52:39
Postat av: sandra

Flytten kommer att gå bra ska du se. Är alltid konstigt att flytta från första hemmet. Men tänk på allt det nya som kommer med ny bostad. Kommer tat bli kanon.



JÄTTE GRATTIS till!!! Va roligt att höra att ni snart ska bli 3 :)



Kramar<3

2009-10-01 @ 16:03:12
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: micke

grattis till er igen :)

2009-10-04 @ 01:25:15
Postat av: Sara - mamma i januari

Grattis till graviditeten! :) Hoppas allt går bra.

2009-10-05 @ 22:53:12
URL: http://sfernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0