7/9-09

Mycket har hänt sen det senaste inlägget, bli bara mer o mer dåligrae på att skirva men kan vara för att mycket har hänt. Så vart ska jag börja .... ? 
För nägra veckor sedan fick vi veta att vårat hus ska säljas så vi måste leta ny bostad + det sitter vi med ett vattadskadat badrum o har gjort sen Juni. Men för att göra en histora kort, första November flyttar våran mini familj till Flen, eller rättare sagt 8km utanför. Till ett underbart hus, både jag o Patrik vart intresserad på än gång! Så om två veckor blir det intersivkurs för min del, måsta ha mitt körkort Nu!
Mycket kommer hända inom kort framtid, inget jag vill säga än. Men jag är VÄLDIGT lycklig nu, känns som många knutar börjar ordna upp sig nu.
         


  

Mannen i mitt liv, Jag älskar dig !


Kommentarer
Postat av: sandra

Va härligt att det löste sig och att ni hittade ett hus ni gillade :)



Blir nyfiken på det du inte ville skriva om:P



Kramar!!!

2009-09-14 @ 12:12:52
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0