22 april 2010

Detta har vart en låååång dag, älskling kom hem vid lunch o jag berätta för honom att värkna var jobbigare nu en igår/natt. Sa till honom: ja vet inte om vi ska åka in eller ej. Jag känner dock att vi kommer säker bli besvikan då vi får åka hem igen.Han bestämde iaf åt oss att vi skulle åka, kommer in på förlossningen o möter en sån sur kärrning!! Hon frågade två gånger, har ni ens ringt hit ??? Ja!! sen iaf kommer en bm in  kollar allt o jag får berätta om allt IGEN.. Men de visar sig iaf att slemproppen har släpt, jag har värkar men ¨med för långa mellan rum. Så hon skickar hem oss, hon frågade om de känndes bra eller inte... O ja sa som de kändes, visst känns de bra men är så trött på ha ont nu o vill ha ut den lille. O de de förstod hon, så vart hemskickad me värktabbleter. Men när vi fråga henne hur nära de va ville hon inte /kunde inte säga exakt. Men de rörde sig inte om veckor sa hon, timmar/dagar.


Så nu hoppas vi bara att allt startar i natt :)


Kommentarer
Postat av: sabina

nu får PLUTTEN komma ut! :D

2010-04-22 @ 20:16:47
Postat av: Lollo

Då lär ju du bli mamma när som helst nu.. :)Va kul.. :)

2010-04-22 @ 21:15:30
URL: http://spiken85.blogg.se/
Postat av: emmi

åhhh spännande, håller tummarna för att de sätter igång inatt =) Lycka till nu, snart är du mamma=)

2010-04-22 @ 23:53:36
URL: http://koponen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0