27 april 2010

Kanske är löjlig, men hur ska man veta ?? Igår var en vääldig jobbig kväll. Hade värkar som kom o gick, trodde de var ax att åka in. Gick o la mig o somna som en stock! Vaknade sen på morgonen o kände knappt inget. så ingde in till mödrarvården o boka tid för o kolla om ja hade öppnat mig ens... O ja, knappt en cm. Tror de var de bästa ja har gjort, att åka in dig. Hon prata verkligen TILL MIG. Annars tycker jag bara dom säger saker som kan hända alla andra.. (kanske mig... ) Så nu ska ja njuta av att vara gravid, göra de ja vill göra. "unvika smärtan" o annat sånt. Så när ja kom hem sen tog jao älskling en låång promenad. Vill ju ha igång allt NU... Men som sagt, ska njuta av sista tiden, Umgås me min sjukling här hemma mmm.




    




Kommentarer
Postat av: Johanna

bebis vill helt enkelt inte komma ut, den har det för bra därinne. :P försök njuta, man kan inte göra så mycket iaf. h*n kommer när den vill och så kommer det fortsätta vara sen, haha :) kram

2010-04-27 @ 21:46:55
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad jobbigt det låter gumman med värkar sådär hela tiden. Mina värkar kom bara på en gång det är jag glad för :).

Du märker när det är "riktigs" värkar för dom är så intensiva och kommer med ca 5-3 min mellanrum. Och dessa värkar gör såå ont.

Försök som du skrev att njuta av sista tiden. Annars kan man bli knäpp av att det aldrig kommer igång. Jag låg ju i sängen i 4 dagar och var jättesur och bara väntade :)..

Snart är den lille här...

puss

2010-04-29 @ 08:54:26
URL: http://adnile.blogg.se/
Postat av: Sophie - BF 4 maj!

Hihi, ingen fara. Jag vågar inte heller chansa ens på mig själv. :)

2010-05-01 @ 10:12:15
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0