22 December 2010- william 7 månader!?

Två dagar kvar till julafton!
Idag Var jag o William på jullunch på jobbet. Eller ja mitt extra jobb, William sköte sig jätte bra!
Han har sovit dåligt dom senaste dagarna, eller iaf haft svårt att somna. Men nu vet vi varför... 3 tanden är på G.
Fick  veta igår lite fint att jag har blivit utbytt på jobbet... Misstänkte allt det! För dom som inte vet, jag fick sparken pgr av att ja är hemma o mammaledig.. Men men, ska söka mycke bättre jobb sen när ja väl ska göra de. Ett jobb som funkar att gå till, som man trivs på.


Nej nu blir de strycka tvätt o titta på tv. Mina älsklingar sover.


Kommentarer
Postat av: Soppe - Nicole's morsa

Det är diskriminering att bli sparkad för att man är mamma ledig, ta kontakt med ditt fack.

2010-12-22 @ 22:05:48
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: Alexandra Thörn

Precis jag pratatde med min syster och hon sa att man inte kan få sparken pga mammaledighet. Prata med facket. <3

2010-12-23 @ 08:50:51
Postat av: Anonym

tack :) Det var lite så jobbigt faktiskt.. Blev ju gravid när keven bara var 1,5 månader. Men det gick kanon :) Dock var det mycket jobbigare än jag trodde att ha två så små hemma samtidigt, hehe :p Men heelt underbart mysigt! :)



Vad kul att du också försöker igen :)

kram ha en god jul!

2010-12-23 @ 17:20:34
Postat av: Linda- keven & chris mamma

glömde av o skriva att kommenetaren ovan var min :p

2010-12-23 @ 17:21:07
URL: http://lindaglansins.blogg.se/
Postat av: Alexandra Thörn

Vad skulle jag få av ulrika? :) det som du skulle lämna i brevlådan?

2010-12-28 @ 19:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0