5 December 2010

Ojoj, har verkligen inte skrivit på lääänge. Fullt upp i veckorna då ja jobbar. Har fått ett timvik på tre veckor, jätte skönt att komma hemifrån lite o få jobba. Men gud vad ja saknar William! Trodde verkligen inte att ja skulle göra de så här mycke, allt går bra här hemma medans ja jobbar. Men man märker att han saknar mig med.
I går (Lördag) Var jag & Patrik i Stockholm. Bodde på hotel & gick på teater. Var jätte mysigt o trevligt.William var hos Farmor & Farfar, allt hade gått jätte bra. Skönt att veta då man kan lämna bort honom flera gånger om de skulle behövas. Som sagt, skönt att komma bort o ha de allmänt mysigt men jobbigt att sakna prinsen. Jag o Patrik har iaf bestämt att en gång  halvåret ska vi göra något själva, hotel eller så. Nästa gång blir de kryssning..
Nej fixa lite innan sängen, jobba i morgon me då.


    


Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Mysigt att hitta på någonting själva! Kul med jobb, vart jobbar du? kram

2010-12-06 @ 09:31:07
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: sandra

Va härligt med hotell :) Låter myssigt med fler utflykter. Roligt att det gick bra med Wille hos farmor och farfar.

Roligt med jobb också:)



Ha det super!!!

2010-12-07 @ 13:42:07
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Ja verkligen :) tack!

2010-12-08 @ 20:56:25
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Alexandra Thörn

Hej gumman. Uppdatera för mig skull så jag kan höra hur du mår och vad ni gör om dagarna =) Hoppas att vi kan ses snart. Har jobbat vädigt mycket nu i december och sen blev jag sjuk på köpet. Men hoppas på att få träffa dig snart! Saknar dig. <3

2010-12-16 @ 23:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0