10 Februari 2010

Tiden bara springer iväg! Nu är de mindre än tre månader kvar tills den lille/lilla filuren hoppar ut. Längtar så hila mycket just nu.. Men oxå till att de blir vår så man känner öite vårkänslor hehe.
Igår gick inte riiiktigt som planerat, men jag är inte bitter! Jag är på igen, ni som känner mig borde veta vad jag pratar om. Snart sitter ja här o bara leer.
Har precis avslutat en mysfrukost med Sabina, vi ska in till Katrineholm idag på dagen då jag har en tid hos Bm. Och hon ville följa med o de får hon så klart. Första gången älskling inte följer med men känns ok när hon är med :)
Annars mår jag rätt bra nu, medecinen börjar nog att hjälpa nu, så nu hppas vi här hemma att de blir lungt på den fronten.
Nej kanske göra sig iordning innan man ska åka ??


Zandra Älskar sin Patrik!


Göteborg 2008, vissa stuner saknar man mer än andra!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Yeeeah bara påt igen, you gonna make it ;)

2010-02-10 @ 22:17:45
Postat av: Lina

Yeeeah bara påt igen, you gonna make it ;)

2010-02-10 @ 22:18:44
Postat av: Alexandra

Nästa gång klarar du det :)

2010-02-10 @ 23:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0