16 Februari 2010

Vart väääldigt dålig på att skriva, har en glad nyhet! Jag klarade uppkörningen idag!! :D Så nu är de bara skrivningen kvar, dom närmaste vet när det blir. Men kan säga att snart får ni akta er från vägen hehe. Känndes så skönt & komma hem o få berätta de för Patrik, han var väldigt stolt så de gjorde mig väldigt  glad. Åkte med hans päron hem från Flen förut, så när vi kom hem firade vi me en varsin semla, mumma!
 
Imorgon ska ja in till Nyköping & bland annat hälsa på Lina, ska bli mysigt o få träffa dig gumman.
I Helgen var de allahjärtans dag, här hemma tog vi de allämnt lungt. Fick oväntat besök av Tomas, var riktigt troligt o se honom igen. Nej nu blir de sängen, är jätttte trött


Lite bilder från helgen.


 
Patrik är mitt allt, älskar dig idag & för evigt!


29+ 3


Kommentarer
Postat av: Lina

Wiiiie ja visste att du skulle klara de, måste varit mina magiska tummar ;) hihi. Ska bli kul o se dig i morgon min lilla tjoccckis. hihi <3

2010-02-17 @ 00:38:19
Postat av: sabina

tjoooooooooooooockis :P <3

2010-02-17 @ 11:43:36
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Stort grattis till uppkörningen! Håller tummarna för att du ska klara skrivningen med!

kram

2010-02-17 @ 18:46:50
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis till uppkörningen gumman! Håller tummarna på resten.

Vilken stor mage du har fått nu, mysigt..

Hoppas allt är bra med er?

puss

2010-02-17 @ 21:16:17
URL: http://adnile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0