3 Februari 2010

Har inte orkat upptaterat på ett tag, förra Fredagen var de begravnig för "morfar" Allt gick jätte bra, var himla fint vinterväder den dagen oxå så de vart så lyckat det kunde bli. Sen till det andra, över en veckas tid har jag haft ont i revbenet men inte försökt tänka så mycke på det. Då jag trodde de var en vanlig sträckning, i Söndags fick jag nog så jag ringde 1177. Och de var ju inte till någon nytta... Dom sa bara åt mig at ringa förlossningen i E-tuna, så gjorde det och fick prata med en tjej som menade mest på attja kunde komma men va låååång tid. Så beslöt mig att vänta tills Måndag, måndag ringde ja först E-tuna sen vart de Nyköping. Kommer in där o dom tar massa prover o de visar sig vara magkattar.. Eller dom tror iaf de, men inte jag.  Åker hem igår, Tisdag.. Står o har laga mat med Sabina så hunger det till ordentlig. Kan inte ens stå eller sitta o trårna bara sprutar på mig, älskling som fortfarande var hemma ringer 1177 o dom säger åt mig att åka in. Så han ringer sina päron som då var hemme så dom kunde köra in mig, efter 4timmar på akuten får jag veta att de är Gallsten. Fast den "milda" eftersom stenarna är så små Än..
Fick träffa en jätte bra läkare, tur att Sabina var med mig in så jag fick lite sällskap där inne hehe. Läkaren säger iaf hur allt ligger till mm, säger då oxå att man inte kan göra så jätte mycke pgr av att ja är gravid. Så får äta tabbleterna ja fick sen får vi se hur allt slutar, ja hoppas verkligen att det går över FORT..Vill ju helst slippa alla problem nu sista tiden när ja har mått bra annars.

Lite bilder sen helgen då.
 
   


 


Kommentarer
Postat av: sandra

Jobbigt med begravning, men va skönt att det gick bra och att ni hade kanon väder den dagen.

Usch!!! Stackare. Gallsten är inge roligt. Alla kvinnor i min släkt utom jag, syrran och mina kussiner har haft det. Så jag förstår dig. Hoppas att det går över och att du mår bättre snart.



hugs

2010-02-05 @ 11:30:26
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Ush vad trist med stenarna :(

Är det babygymmet och mobilen som du är intresserad av? Du kan ju höra av dig till mig på min mobil om du vill, eller mejlen! Lägger gärna undan grejjerna till dig om du vill!



0702355152



kram

2010-02-07 @ 12:04:27
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0