12 januari 2010

Min älskling kom hem tidigt i morse, jag får alltid en klump i magen då jag vet att de är lite väl tidigt att komma hem ? Ja roppar ner för trappen o säger : har du redan slutat ? Han kommer upp i sovrummet, har inte tagit av sig ytterklädenra än. Aa, de gick bra i natt. Men fick tråkigt besked av mamma i morse, hon ringde mig. Då förstod jag.. Hans morfar hade gått bort. Denna dag har vart väldigt dyster här hemma, men de är inte så konstigt. Vi tände ljus ute och inne, en tanke till Gotfrid. R.I.P.


Nu längtar ja ännu mer till helgen, liten mini semster till småland kan vara behövligt nu.




Kommentarer
Postat av: Lollo

Hemskt.. :( <3

2010-01-12 @ 23:25:54
URL: http://spiken85.blogg.se/
Postat av: Lina

:( Tänker på er <3

2010-01-16 @ 13:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0