17 januari 2010

Söndag igen då, veckorna springer tusan iväg! Mycke har som sagt hänt denna vecka, beskedet om "morfar". Inte min då men Patriks. Sen var jag på möte i Torsdags ang att jobbet ville att ja ska sluta jobba nu pgr av att jobbet är för riskfyllt. Så från & med den sista Januari är jag avstängd från jobbet. När hon sa att hon ville att ja skulle bli de så vart ja lite irriterad, känslan att någon annan kunde bstämma åt en. Men ju mer vi pratar om det här hemma så känns de ändå ok. Det är ju faktist för en bra sak, så nu kan jag plugga de sista till körkortet o så. Sen när ja fått de kan ja hälsa på folk ja vill o sen åka och handla saker till lilla bebisen. Men känns lite tris att gå hemma i tre månader o bara vänta (hoppas tiden går fort ).  I Fredags efter älskling ÄNTLIGEN ommit hem från jobbet, var massa strul. Så kunde vi åka ner till småland, väl nere bjöds de på mumsig tacos som ja hade beställt. Vart dock en kort besök då älskling skulle iväg o jobba ikväll, så vi åkte hem igår kväll. Idag har ja hunnit med både de ena o de andra. Nu blir de att ta de lungt i soffan till Söndags filmen sen blir de sova. Ska jobba 13-7 i morgon, sen p -möte. Denna vecka är fullspeckad. Längtar tills på Fredag, då vi ska till barnmorska.

/ En gravid tjockis

         

Pappa & sari på bröllopet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0