11 Juli 2010

Första helgen på många år det inte vart en tripp till västerås, känns konstigt men ändå skön pgt av denna värme! Tänk o vara där uppe nu, både att ligga i tält o sen ens leva där i värmen..
Denna helg har hunnit me mycke, i Fredags kom Sabina hit & vi spelade kubb o hade allmänt mys. Sen bestämmde vi oss för att åka och bada, mitt första dopp då jag ville vänta lite..
Sen Lördag morgon direkt när William vaknat så satta vi oss i bilen ner till småland, först lämna vi av Sabina i Jönåker.
J*vla skit bil vi har! Åkte ju ner dit för att få hjälp av pappa me bilen, vi hitta bara ännu mer fel....
Så i morgon blir de att ringa bilverkstan ang bil däck..


Tänkte svara på en fråga ja får höra dagligen..Hur känns de att ha blivit mamma ?
Svar :
Det känns forftarande overkligt, efter allt " jobb" för att ens få guldklimpen sen finns han här! Bara dom där 9 månaderna gick enormt fort.
Men till Frågan.. eftersom jag själv inte haft så bra kontakt me min mamma dom senaste året så har ja inte heller haft en " mamma" . Så jag vet inte hur man är de än.. Känns som man tappat den biten.
Detta kanke är konstigt sagt, men jag längtar massor tills William blivit lite större. Visst ja njuter av han är bebis, men pgr av många anledningar skulle allt vara lättare om han va liiite större ( vet de kommer!)
/Direkt från Hjärta



        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0