13 juli 2010

En fortsatt varm dag, jag klagar inte.. & idag har inte William klagat heller. Har tillbringat denna dag med Lina.
Tog oss en tripp till Nyköping då Lina skulle besikta bilen, tror den gick igenom för att vi var med hehe;) Fick frågan av beskningsgubben- hur gammal är den där då?? Får den frågan vääligt ofta .
Sen åkte vi till Jockern ( en leksaksaffär) för att kolla om de fanns någon dopklänning, men icke. Får bli en tripp till Norrköping / E-tuna en dag då de inte är så varmt..
Sen åkte vi till Vipsen & åt, oj vad länge sen det var.
William har sovit jätte bra idag, vet inte om de är värmen eller ac´n i Linas bil eller sällskapet??

Älskling har fixat min bil igen, vad kommer hända nu då med den!? Håller tummarna att de inte händer något....
När Lillprinsen vaknat igen ska vi åka till Farmor & farfar då dom ska vara barnvakt en snabbis då jag ska ta Millan ner till sjön, ha de!


        


Kommentarer
Postat av: Lina

Höhö måste varit mitt sällskap eftersom han alltid verkar sova toppen när jag varit mer er ;)

2010-07-13 @ 20:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0