26 Juli 2010

Dagarna springer iväg, William vart två månader för några dagar sedan. Tycker de är hur mysigt om helst, då han utvecklas för varje dag som går!
Denna helg : I Fredags Åkte jag & William ner till Norrköping och hälsade på Fia, hur mysigt som helst! Sen hem och grillade me Älskling. Satt på altanen bara vi två o hade allmänt mys. Jag drack till o med lite vin, hehe alkholfrit dock.
Lördagen  William vakande tidigt o ville INTE somna om, så vi fick gå upp tidigt hela familjen, sen på em åkte jag in själv till Flen o handlade. Är en sån konstig känsla att får åka SJÄLV!En skön.. haha! Sen på kvällen vart de en liten tripp till Vadsbro på fika, Willam var hur trött som helst men ville inte sova. Men till slut somna han hos mig.
Söndag  Älskling tog sovmorgon o jag gick upp o hade allmänt söndags mys me William, han var hur mysig som helst igår!

 Har ett mål, jag ska bli nyttig o röra på mig mera. Har inte mycke kvar till min vikt innan förlossningen men ja känner själv att de blir för mycke gott hit o dit. Sluta bjud mig på fika ;)
Går faktist bra, men bättre ska de bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0