6 Juni 2010

Sveriges nationaldag, och söndag igen. Patrik åkte nyss o jobbade efter hans två veckor ledig. Kan erkänna att de är j*vligt tomt redan här hemma utan honom. Vet inte om de är hormonerna som hoppar eller om jag fått ÄNNU mer känslor för honom sen William kom ? Vi var i från varnadra i Torsdags då jag var i Nyköping o träffa Madde, sen var jag iväg i Fredags på firmafest. Saknade honom enormt mycke bara på den korta stunden ?
William börjar bli mer o mer vaken om dagarna / nätterna. Han är dock lugn, inge skrik han vill bara vara med. Så i morse var ja helt slut då han var vaken i över två timmar, så tog honom i bilen för att åka en vända fär att få honom att sova. Åkte ca 30 min o han sov max en kvart.. Väl hemma vakande han igen men då fick Patrik ta honom, sen vart de mys i sängen. Han fick ligga mellan oss o sova tills mamma ville gå upp. Nu ligger han i bärselet o sover, skönt! Nu ska ja passa på att göra lite nytta här hemma.

Zandra älskar sin familj, <3


   
Bilder från i morse kl 4


Du är mitt allt!- Jag älskar dig!!


Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

åh, vill se med bilder på lillen! :)

2010-06-06 @ 22:00:53
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0