28 mars 2010

Mycket har hänt på en vecka, & som vanligt har jag vart DÅLIG på att upptatera! Bättring på det kommer...
Förra Söndagen kom pappa hit, o stannade tills Tisdag. Riktigt mysigt & bara få umågs me honom, på Måndagen åkte vi till E- tuna o hämta ut lite gratis saker till den lille. Och tittade runt lite, sen bjöd pappa på fika. Mysigt! I onsdags började Föräldragruppen, Patrik kunde inte följa med tyvärr men har lovat att följa med nästa gång. Tror han dock fick dåligt samvete för jag fick följa me honom & hans pappa till Västerås för att titta på israce, var riktigt kul o häftigt!
 I går morse (Lördag ) eller rättare sagt de började på natten, den lille/ lilla var väääldigt livilig i magen o jag kunde inte sov, sov väl unge fär fem timmar. Vaknar iaf o har ont i magen, en konstig känsla och känns som hela magen dras neråt. Ringer Sari, pappas fru & frågar vad detta kan vara. Då de kommer & går.. Hon ber mig ringa förlossnigen för att fråga dom. Ringer upp dom & dom ber mig komma in, då de är för tidigt för mig att föda o dom vill gäran veta vad de kan vara. ( gick in i vecka 34+0 Igår ) Väcktrer Patrik som nästa var vaken, först tror ja inte han fattar men sen går allt i räse fart! i 120 km/h till E- tuna. Väl inne möts vi av jätte trevlig personal, känndes jätte skönt! Dom klämmer & känner o frågar massa. Gör ul, men inget ser ovanligt / dåligt ut. Sen kommer dom fram till att de är förvärkar jag har + Urinvägsinflamation.. Jaha tänker ja ? Har ju inte uppleft denna känsla förut, har ju läst massa att de kan förekomma när man är gravid. Men har aldrig läst att de känns annorlunda än vanligt. Men då säger hon att de gör tydligen de... Så blir hem skickad me medecin, känns dock skönt att den lille inte ville ut än. Men LÄNGTAR sjuk ihjäl mig nu, o de märks att Patrik oxå gör.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0