Onsdag 17 Mars 2010

Var vääääldigt dålig på att upptatera, jag vet! Har egentligen inte hänt så mycke på sista tiden. Blir en hel del bli körande för mig då ja fått körkortet ;).
Lovar er att bli bättre på att skriva o lägga upp bilder. Ikväll när ja kom hem fick ja umgås me min älskling i nästan två timmar. Myspys om ni frågar mig..
Annars är ja besviken på en viss person som sårar mig om o om igen, den personen borde förstå vad jag tycker om detta. Men nej då, frågan är bara hur mycke man orkar ????
Nej nu blir de sova. ska ge er mer info o så senare :)


Du är i vecka 33.
Du har gått 32 fulla veckor och 3 fulla dagar (v32+4).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 8 maj 2010
Du har 51 dagar kvar till beräknad förlossning

Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Trist med folk som sårar.



Snart är det ju dags för bebis!

kram

2010-03-18 @ 14:19:19
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: eller hur! man har ju ändå valt att leva tillsammans när man skaffar barn o en liten ring på fingret passar så fint då. kaaarlar! :D

2010-03-18 @ 15:53:46
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0