bf+1

Hur kan man längta efter någon man aldrig har träffat ???
Försöker hela tiden vända på steken o tänka tvärtom, njut av sista tiden. De är nu vi kan ha mys utan barn, de är nu vi kan sova hur länge vi vill. Så egentligen borde man kunna slapna av o njuta, men kan de vara för att nu fattar man att de är på allvar ?? Inom 13 dagar är vi föräldrar, jag får min hela familj ja längtat efter. Har inte tidigare oroat mig för förlossnigen, de gör ja inte än heller.... MEN..nu kommer tankarna, tänk om något händer ? o känslan o inte veta hur allt kommer gå. Nej nu blir de iaf promenad me Millan sen sova, Patrik sover redan då han ska iväg i natt. Suck....




Kommentarer
Postat av: sandra

Vist känns det konstigt att känns så mycket för någon man aldrig möt. Helt sjukt men ändå helt underbart. Förstår dina tankar och jag var lika fundersam jag när det började att närma sig. Men jag kan berätta att när man väll är på plats, så går allt jätte snabbt och man hinner knappt tänka något själv. Låter kanske förvirande. Men det är en jätte skön kännsla att bara vara med och inte behöva tänka alls, utan bara göra så som de säger eller så som man tänkt göra. Kommer att gå fint vännen min. Vilket inte bara är något jag säger, för jag känner er och vet hur fantastiska ni är tillsammans. Kramar<3

2010-05-11 @ 21:40:06
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0