- Min första kärlek

Oj detta är svårt, när jag var 13/14 träffade ja en kille som jag vart tillsammnas med i 1,1/2 - 2 år med. Han fick mig att gå igenom saker jag aldrig gått igenom, inga saker jag vill gå in på. Men han var iaf min första unngdomskärlek.
Sommaren 04, rättare sagt skolasvlutningen 04. Jag 15 skulle fylla 16 år, slutade nian. Då Träffade jag Patrik. Efter väldigt mycke jag hade gått igenom då ja träffa han förändrades ALLT! De tog tid innan de vart kärlek ifrån hans sida, men 21 September 04 vart vi iaf ett par.  Vi har gått igenom en heldel sen det vart vi för 6 årsen, jag tror allt detta har gjort oss till de vi är idag.
 Jag älskar min Patrik över allt annat!


Kommentarer
Postat av: sabina

vad gulligt! :D

Ni är världens bästa föräldrar, William är nog världens lyckligaste att han har er :) <3

2010-11-16 @ 17:44:44
Postat av: sandra

Tackar tackar så mycket :)

Känns jätte skönt att fått hem henne nu och det rullar på fint här hemma. Dock är hon ett litet natt djur, men det vänder nog snart.



Första kärleken är aldrig lätt tycks det. Men vist känns den ok när man väll har hittat sin stora kärlek istället :) Ni är så fina tillsammans.



Kram!!!

2010-11-17 @ 06:07:57
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: C

Va fina ni är! Slänger in en länk till din blogg från min! :) Jo jag mår bra, oerhört trött bara. Men det ger sig väl snart! Stor Kram

2010-11-17 @ 19:50:26
URL: http://hotrodred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0