15 November 2010

Måndag igen då, älskling är iväg och jobbar o lillprinsen sover så jag passar på att skriva lite. Mycke som händer just nu, vi har börjat få lite mer funderingar på att köpa hus. Jag är jätte sugen! ( Har ifs vart länge...) Så ska bara prata lite mer vätt me min man ang de hehe.
 Igår var de Farsdag så vi åkte till Vadsbro o fira Yngve, William´s farfar. Tycker de är synd att min pappa bor långt bort när de är sånna dagar, saknar att ha dig bo nära pappa!
  Nej jag längtar till 3 December då ja o älskling ska bo på hotel, behöver de! Håller på att gå in i en höst/vinter depp. Men försöker göra saker som gör mig glad :)




Finklädd på farsdag <3


Kommentarer
Postat av: Anja

Bor inte ni i hus? Har fått för mig det :) Kram

2010-11-15 @ 17:45:52
URL: http://anjaelisabeth.blogg.se/
Postat av: emmi

Ahh sa harlig bild..o gud sa stor han blivit =)

2010-12-08 @ 18:04:37
URL: http://koponen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0