Presenterar mig själv

Zandra  Johansson 22 år, Lever tillsammans med Patrik sen Januari 07.
2010-05-22 Föddes våran gemensama son William. Har en Hund Millan, som jag fick i Julklapp av min mamma/hennes man julen 05.
Har min andra familj, mamma o pappa skilda sen 02. Hela min familj bor på olika städer.
Är förtillfälligt Mammaledig på omestämd tid.
Viktiga datum
02 mamma & pappa skildes/ flytta till fosterfamilj
04 Träffade Patrik
05/06 Flyttade till egenlägenhet + fick millan
07 flytta ihop med Patrik + började plugga till personligassisten
090904 Får + väntar vårat efterlängtade bebis!
100522 Födds världens mest underbaraste William.


Svårt det här ;) Finns dock mycke mera..



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack! :D Hoppas allt är bra med dej. :)

2010-11-15 @ 23:11:27
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0