1 Oktober 2010

Redan inne i Oktober, tiden går sjukt fort!
Är så trött på de här... Får nästan panik när de är dag för att sova, vill inte ha natt. Hur illa lät inte det ?
Är inte trött om kvällarna, jag inte trött ?? Har ju aldrig hänt tidigare. Men nu har de börjat, lägger mig i sängen o kan verkligen inte somna. Ligger & virder o vänder mig..När jag väl har somnat ska William vakna sin första gång, ca kl 1 på natten. När han vaknar sen igen allt mellan kl 3-6 är jag så trött att ja nästan går in i allt. Detta har som sagt ALDRIG hänt.. Testat flera saker för att bli trött nu. tränat, legat i soffan o slappnat av. Inget funkar....
Någon annan som har något tips??





 
Bjuder på denna sötnos!


Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Ja, det är riktigt kul! Vore jättespännande att fota någon annans barn! :D Så det ställer jag gärna upp på. Om William ställer upp på det också ;)

2010-10-01 @ 13:00:25
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0