15 Oktober 2010

Fredag igen, och jag tänker bli duktigare på att blogga hehe. I morse kom Alexandra över hit & hälsade på var ett tag sen sist så var riktigt trevligt. Min lillprins har feber av dessa dumma tänder som håller på och spökar, så just nu ligger han o vilar lite. Skönt för min del så man hinner göra lite nytta hemma.  Ska åka till bolaget sen, blir myspys hemma hos familjenpucko ikväll. Kommer nog somna ganska bra efter like alkohol i kroppen.
Ha de!


             
                      Min sjukling                                            Han älskar gå stolen!


Kommentarer
Postat av: Alexandra Thörn

Tack för en mysig morgon min vän! Hoppas vi ses på söndag igen. :)

2010-10-15 @ 15:21:55
Postat av: Johanna - mamma till Leia

va stor han blivit redan, tiden går fort :D

2010-10-15 @ 17:28:59
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0