25 Oktober 2010




Idag vart de lite egentid, var o klippe mig idag. Kändes riktigt skönt att få komma bort hemifrån & bara göra de ja ville! Vet inte vad det är men tror ja håller på att hamna i en höst/vinter depp. Hoppas INTE..!
I morse vart de mys me William i våran säng, va ett tag sen så var riktigt mysigt o bara få ligga o skratta åt honom hehe. Nej nu blir de sängen. I morgon står de babysim på vårat schema, hoppas de är kul o att William gillar de. O sen fyller ja vist år... Urs. Aja. God Natt


En trött blond mamma igen


Kommentarer
Postat av: sandra

Vi gratulerar!!! vi gratulerar!!! vi gratulerar våran Zandra idag!!! Hoppas att du får en kanon dag och att babisimmet går bra. W kommer att älska det ska du se:)



Härligt med lite egen tid och tid hos frissan. Ser jätte fint ut på kortet.



Det är lätt att bli lite nedåt tider som dessa. Men försök att omge dig med starka livfulla fäger och ljus. Ha över vänner och bekanta på lite bakning och sedan fika. Det brukar alltid leda till mycket skratt och roliga minnen :)



Kramar!!!

2010-10-26 @ 08:19:32
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp var 5:e minut gick jag in o stoppa in nappen + att jag klappade henne på kinden och bara visade att jag va där =) Lycka till!!

2010-10-28 @ 23:02:42
URL: http://sofiiin.blogg.sesofi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0