13 November 2011

Idag är det farsdag, Tack min älskade pappa att du finns!- Saknar dig så att de gör ont, tänk om de inte var så många mil i mellan oss..
Igår åke älskling till Jönåker & hämtade Sabina, för hon skulle sova här. Vi sitter o kollar på - Dumpa honom! Haha, båda somnar. William vart jätte glad när moster kom o väckte honom i morse, han viste ju inte att hon hade bli hämtad.
På em vart de att Fira Pappa Yngve, min svärfar. Som vanligt massa god mat!
Och nu ikväll var de dax att skjusa Sabina till Tåget, alltid lika jobbig men men...
Igår gick vi in i vecka 25!? helt galet, men ja LÄNGTAR.. samtidigt känner ja oron hur de ska gå..
Pappa - Patrik & Pappa- Yngve





Kommentarer
Postat av: sabina

jag älskar dig! <3

2011-11-14 @ 10:59:02
Postat av: Anja

Tack, ja tiden har gått fort.



Hjärtslagen med Nelia låg antingen på 140 eller 145. Men har för mig att det var runt 140-145 med Liam oxå. Vad tror du att du väntar? Kram

2011-11-15 @ 19:32:51
URL: http://anjaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0