8 November 2011

Bloggen har inte direkt kommit i första han på sista tiden.. Men nu känner ja att ja måste skriva av mig!
När William föddes fick ja frågan : Hur känns de att vara mamma ? Helt underbart att ha ett annat liv o en sån söt lite son. Men vadå mamma ? Hur är en sådan ?
Själv har jag inte haft den bästa relationen med min mamma, så en sak viste jag iaf att jag skulle göra allt för att William o min relation skulle blir ännu bättre!
Nu så här 1 1/2 år senare, VET jag fortfarande inte hur en mamma ska vara....
Men jag VET iaf hur jag INTE ska vara till varken William eller bebisen. Jag tänker göra allt som står i min makt att deras o min relation ska bli den BÄSTA!!

Jag kankse inte är den "bästa mamman" men en sak är iaf säker : JAG HAR ÄLSKAT DIG FRÅN FÖRSTA STUND!

Kommentarer
Postat av: sabina

du är bäst! <3

2011-11-08 @ 17:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0