10 Oktober 2011

Denna helg har bestått av jobb, o åter jobb. Men lite tid för dom som betyder allra mest!
Har nyss lämnat William på dagis, ska städa av lite som inte hunnit med i helgen sen blir de iväg o jobba natt.
Vet inte om denna känslor är för att man är gravid o allt bara hoppar  inom en.. Juste, gick in i vecka 20 i Lördags.  Nej men känslorna är rätt jobbiga just nu, tankarna är har jag förlorat williams barndom ? Eller iaf första tiden me allt jobb. Pengar är inte allt...!



Dom få timmarna ja var ledig i Lördags hann vi me o se lite rally o sen åkta lite tarktor tillsammans me Farfar.
      
Sen i söndags efter jag slutat åkte jag hem o hämta pojkarna sen vidare till Norrköping o hade en heldag med Sabina!

 


Kommentarer
Postat av: loppan

mysigt var det <3

2011-10-10 @ 11:40:14
Postat av: Anna - Mamma till Lowa & bebis i magen

Jag är ju i vecka 38 och då borde bebisen ligga "rätt". Den har legat rätt till och från men vänder sig. Du behöver inte oroa dig om du bara är i vecka 21. :)



2011-10-15 @ 20:48:39
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0