3 Oktober 2011

 Borde egentligen sova men är faktist inte trött.. Men ska snart!
Borde bli bättre på att upptaera bloggen.. Men ,mycke som händer nu!
Gick in i vecka 18 + 0 i Lördags, gud vad tiden går fort! Snart halv Lek..
Satt i bilen här omdagen när ja skulle lämna William på dagis och kom på mig själv tänka : snart har jag TVÅ såna här underbara barn! Helt galet sjuk.. För några årsen satt ja upp så här på kvällarna o läste andras bloggar om hur dom mådde i gradivideten eller i deras familjeliv. Nu sitter jag här själv! Känslan är underbar....!
Om bara några veckor har jag en till bebis att ta hand om, jag LÄNGTAR. Vist erkänner... är nervös med!!


   
Lillfot                               William

Kommentarer
Postat av: Lina

<3<3

2011-10-03 @ 23:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0