mycke som hänt..

Skickade för skoj skulle ett CV till ett jobb som skötare, bara för skojskull. Dagen efter fick jag ett mail om att dom ville träffa mig! Hehe, så nu har jag fixat jobb. Delade meningar om det där.. Är inte du mammaledig ??
Jo det är jag, men alla som har barn o drömmar vet att det kostar. Mitt schema kommer rulla på med fyra veckors mellanrum, en av dessa fyra kommer ja jobba mycke annars är de väldigt lungt. Så kommer kunna njuta av att både jobba o vara mammaledig.

William har blivit riktigt trotsig.. Nu börjas de...! Det är inte det lättaste när både han och jag är envis, men mamma vinner!
Emila blir 6 månader nu den 20, helt galet!?  En, eller rättare sagt två vänner till mig är gravida. Och kommer få nästan exakt samtidigt som jag var beräknad med Emilia. Bara de, för ett årsen satt jag i deras sits. Man blir liiite sugen på en till ;)

Nej nu blir det teven o njuta av tysnaden.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till jobbet! Vad är det för jobb? :)

Fort tiden går, tänk att hon redan är ett halvår. Min lilla börjar på dagis på måndag, sjukt att det är dags redan!

Kram

2012-08-15 @ 23:19:38
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0