15 Januari 2012

Trodde ja skulle behöva slippa allt strul med försäkringskassan o läkare, nej icke!
Ska vara hemma o ta de lungt, jo men de är ju lätt när telsamtal måste fixat o mm. Men men. Jag vill ju gäran inte gå hemma o inte ha någon inkomst. I Torsdag var jag på UL igen, lillfot väger 21% förlite fortfarande. Så nu blir de extra koll en gång i veckan. Dom säger att de kan ha o göra me att jag är liten. Vägde ju inte mer en 2500g o var 45 lång. Lilla ja ;)
Gick in i vecka 34 igår, gud vad tiden gåt fort! Vi längtar massor.
Igår var jag och älskling på bio, riktigt mysigt att gå på restuang o sen bio. Bara få ro om oss själva, tog ett varv i Nyköping och upplevde gammla minnen hehe.
   


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas bebisen knubbar på sig lite! Hur mycket vägde william när han kom? Kram

2012-01-15 @ 23:20:44
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: sabina

det är ni värda! :)

2012-01-17 @ 20:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0