31 Januari 2012

Var hos bm igår o pratade om allt möjligt, då sa hon bland annat att nästa besök ska vi prata om min graviditet som helhet & så. Detta sita halvår har vart ett va dom värsta halvåren i mitt liv, Eller nej så menar jag ju förstos inte. Men alla dessa hormoner som hoppar upp o ner, gallstenen, besök hos läkare, strul me försäkringskassan mm. Allt detta tar på en kan man ju säga. Men de värsta är nog att familjen har blivit drabbad.. Jag har nog inte vart den bästa sambon/ mamma/ systern. SNART är de över. Jag älskar att vara gravid, ha denna mysiga mage. Känna hur bebisen ligger där inne. Men som sagt, kunde man slippa dessa hormoner som hoppade skulle ja gära välja att slippa dom.  Nej nu ser v framåt, snart har vi en liten bebis här hemma o mysa med. SPÄNNANDE! :)  
lillfot till vänster & william tll höger :)


Kommentarer
Postat av: sabina

du är världens bästa syster fast att du har dumma hormoner, och med din söta mjöliga mage! ;) <3

2012-02-02 @ 13:10:42
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Förstår att det kännts jobbigt. Inge kul när det ska strulla och göra ont. Förstår vad du menar med att man iaf älskar att vara gravid. Det kommer ju någe så underbart utav det :) Inte långt kvar nu <3



Vilka härliga magbilder. Magarna ser väldigt lika ut. Kanske är en lile bror där inne :)



Kram!!!

2012-02-05 @ 12:31:25
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0